Najnowsze zdjecia na koncu strony ...

Wykresy z hamowni :

Niezadowolona uszczelka z nadmiaru mocy :

Pod maską :

Wnętrze: po lewej manometr ,na środku obudowy (nad prędkościomierzem) wkomponowany AFR

Pierwsza przeróbka miksera pod turbo ...

Przy tak pękniętej rurze dmuchał 0,3 ... chyba ta turbawka ma niezły potencjał tylko uszczelka pod głowicą tego nie chce tolerować ...


Test drogowy turbinki :-)
Niestety Twoja przeglądarka nie odtwarza plików multimedialnych, ale <A HREF="http://www.automatykabram.strefa.pl/bastek/wydech.3gp">tutaj</A> możesz zobaczyć ten plik!
A tak wygląda druga uszczelka :-)

A tak wyglądają łapy zawieszenia po jazdach po polskich drogach :-/

Taki INTERCOOLEREK wkrótce zagości przed chłodnicą :-)

A to nowy projekt miksera :-) LPG - jeszcze w fazie dostrajania - w chwili obecnej wstępne otwarcie jest większe ,końcowe mniejsze (mniejszy zakres ruchu) i twardsza sprężyna ... (powinna być chyba jeszcze twardsza ,ale to wyjdzie w dalszej walce)

Po wielkich trudach i całym dniu pracy IC wylądował na swoim miejscu :-)

A tak wygląda to pod maską i z przodu auta (kolejnym modem będzie przerobienie troche zderzaka i grila aby mi dmuchalo na całą powierzchnię IC)


Budowa nowego wydechu :-)


Wydech - rura fi 50 :-) bez tłumika - co za dźwięk :-) niestety na codzień się nie nadaje :-(
Niestety Twoja przeglądarka nie odtwarza plików multimedialnych, ale <A HREF="http://www.automatykabram.strefa.pl/bastek/wydech.3gp">tutaj</A> możesz zobaczyć ten plik!
A to zdmuchnięty wąż przy 180 :-)
Niestety Twoja przeglądarka nie odtwarza plików multimedialnych, ale <A HREF="http://www.automatykabram.strefa.pl/bastek/180.3gp">tutaj</A> możesz zobaczyć ten plik!


Nowy w pełni przelotowy tłumik zagościł pod zderzakiem - niezłe ma przepały :-)


Zmiany pod maską - orurowanie zamiast gumowych węży, przepustnice zastąpił gaźnik (teraz można jeździć też na benzynie) :


Najnowsze zdjecia z pod maski - po prawie rocznej przerwie dokonalem paru zmian i samara cieszy sie ciagle dobrym zdrowiem i zadawalajacymi osiagami ...

W kabinie znalazl miejsce "Manual boost control" - regulator cisnienia doladowania 0.4-1 i wiecej ;-) bar -niestety zdjec brak...

A tutaj archiwalny filmik -Samara 1300- KJS KATK (z udziałem K.Hołowczyca - zająłem miejsce zaraz za nim, tylko on nie był pierwszy ;-) )



Back / Wroc